KOMUNIKÁCIA a KOMUNIKAČNÉ ZRUČNOSTI /akreditovaný 2-denný seminár/
pre ucelené skupiny
Dátum uzávierky:
Miesto konania: miesto konania a cena na základe dohody
Cena: 0.00 € bez DPH | 0 € s DPH
Cieľ seminára: zvýšenie mäkých zručností, zdokonalenie efektívnej komunikácie, osvojenie profesionálnej komunikácie s klientami/obchodnými partnermi zlepšenie sa v aktívnom načúvaní, získanie schopnosi zdolávať chyby a bariéry v komunikácii a využívanie empatie a asertivity v komunikácii
Určený pre: zamestnanci na všetkých pozíciach zamestnaneckej štruktúry, stredný a TOP manažment, SZČO, uchádzači o zamestnanie, absolventi stredných a vysokých škôl, osoby uvoľnené z trhu práce, osoby s rodinnými povinnosťami
Dĺžka trvania: 2 dni/18 hodín
Termín konania: po dohode s klientom, felxibilné rozloženie času, vrátane víkendov a iných špecifických požiadaviek
Cena seminára: sa dohodne s konkrétnym klientom, na základe špecifikácie jeho požiadaviek - cena začína od 980,- € bez DPH
Profil absolventa:
- zdokonalí si schopnosť efektívne komunikovať
- zdokonalí si komunikačné zručnosti a ich využitie pre dosiahnutie úspechu
- bude vedieť profesionálne komunikovať s klientami/obchodnými partnermi, zlepší sa v aktívnom načúvaní a podávaní spätnej väzby
- bude vedieť využívať v komunikácii empatiu a asertivitu
- získa schopnosť zdolávať chyby a bariéry v komunikácii
Obsahová náplň: je akreditovaná ministerstvom školstva v rozpísanej podobe, každý absolvent dostanenie osvedčenie s celoštátnou platnosťou. Na základe špecifických požiadaviek klienta je možné obsah seminára upraviť a doplňiť
Komunikácia a komunikačný modul – 6 hod.
- definícia komunikácie a na čo v jednaní s ľuďmi slúži
- schéma komunikácie cez telefón
- štruktúra hovoru
- formy komunikácie
- základné komunikačné štandardy
- najčastejšie chyby a bariéry v komunikácii a ako sa im vyhnúť
Typy komunikácie – 6 hod.
- intrapersonálna, interpersonálna (symetrická, asymetrická, prostredníctvom spojovacieho článku)
- osobná, telefonická, písomná, elektronická, audiovizuálna
-
verbálna, nonverbálna, paraverbálna
Vedenie rozhovoru – 6 hod.
- štruktúra rozhovoru
- štruktúra rozhovoru
- spätná väzba a jej význam
- umenie načúvať klientovi/obchodnému partnerovi a jeho prínos
- typológia osobnosti a komunikácia s jednotlivými typmi
- presvedčovanie, argumentácia
Lektori: významné odborníčky z danej oblasti, skúsené lektorky s bohatými skúsenosťami z praxe, podrobnejšie informácie a referencie poskytneme pri rokovaní o seminári