OBCHODNÁ KOMUNIKÁCIA, OBCHODNÉ ROKOVANIE /akreditovaný 2-denný seminár/
pre ucelené skupiny
Dátum uzávierky:
Miesto konania: miesto konania a cena na základe dohody
Cena: 0.00 € bez DPH | 0 € s DPH
Cieľ seminára: zvýšiť mäkké zručnosti, rozvíjať profesionalitu obchodného zástupcu a lepšie poznať štruktúru efektívneho obchodného rokovania, získať zručnosti efektívneho zvládania námietok klientov, osvojiť si zručnosti vyjednávania a obchodného rokovania
Určený pre: zamestnanci na všetkých pozíciach zamestnaneckej štruktúry, stredný a TOP manažment, SZČO, uchádzači o zamestnanie, absolventi stredných a vysokých škôl, osoby uvoľnené z trhu práce, osoby s rodinnými povinnosťami
Dĺžka trvania: 2 dni/16 hodín
Termín konania: po dohode s klientom, flexibilné rozloženie času, vrátane víkendov a iných špecifických požiadaviek
Profil absolventa: kurz poskytne účastníkom podnety ako rozvíjať profesionalitu obchodného zástupcu a lepšie poznať štruktúru efektívneho obchodného rokovania, budú mať možnosť identifikovať si vlastné silné a slabé stránky v komunikácii s klientom ako obchodným partnerom, získajú zručnosti efektívneho zvládania námietok klientov a spoznajú svoje pozitíva a negatíva v procese vyjednávania a obchodného rokovania
Obsahová náplň: je akreditovaná ministerstvom školstva v podrobne rozpísanej podobe, každý absolvent dostane osvedčenie s celoštátnou platnosťou, na základe požiadaviek klienta je možné obsah seminára upraviť a doplniť
Základné predpoklady efektívneho obchodného rokovania - 1 hod.
- Rozdiel obchodného rokovania, vyjednávania a bežného predaja
- Obsah a štruktúra obchodného rokovania
- Osobnosť obchodného zástupcu
Vecná a vzťahová rovina v obchodnej komunikácii – 3 hod.
- Vysielateľ, prijímateľ informácií
- Informácie a budovanie vzťahov
- Vplyv verbálneho a neverbálneho prejavu na efektívny obchod
Vyjednávanie a presviedčanie – 2 hod.
- Postup pri vyjednávaní a presviedčaní
- Dôležité prvky pri vyjednávaní (ľudia, záujmy a potreby, voľby, štandardy)
- Pozičné vyjednávanie - tvrdé a mäkké
- Principiálne vyjednávanie
- Štyri konfigurácie vyjednávania (horizontálne, vnútorné, vertikálne, tieňové)
- Štýly presviedčania
Fázy obchodného rokovania, štruktúra rokovania – 2 hod.
- Príprava na obchodné rokovanie
- Úvod stretnutia, prvý dojem, očakávania klienta
- Získavanie a analýza informácií o klientovi
- Ponuka produktov, služieb – kvalitná prezentácia
- Námietky, identifikácia a diferenciácia opodstatnených a neopodstatnených námietok
- Ukončenie obchodného rokovania
- Starostlivosť o klienta po obchodnom rokovaní
Práca s námietkami, argumentácie – 2 hod.
- Príčiny námietok v komunikácii s klientom,
- Prevencia námietok vo vzťahovej a vecnej rovine komunikácie,
- Reagovanie na námietky klientov,
- Techniky ošetrovania námietok,
- Argumentácie.
Modelové situácie,videotréning, spätná väzba – 6 hod.
- Príprava individuálnych modelových situácií obchodného rokovania
- Videotréning, analýza, spätná väzba
Lektori: významné odborníčky, s bohatými teoretickými a praktickými skúsenosťami - podrobnejšie informácie a referencie budú poskytnuté pri rokovaní o seminári